2012.augusztus 4-én délelőtt 9 órakor találkoztunk  Fonyódon, a Gimnázium Vízitelepén. A Bálint Lehel Lábtenisz Emlékverseny a Városi strandon zajlott. Részt vettünk a megnyitó ünnepségen, majd hozzáláttunk a főzéshez. A gyerekek labdáztak, kenuztak, fürödtek, volt arcfestés, gyöngyfűzés is. A játékos vetélkedők mellett "Az én Balatonom" címmel készültek alkotások. Az ebéd előkészítése közben emlékeztünk a régi szép időkre, felelevenítettük a közös kirándulásokat, diákcsínyeket, fényképeket nézegettünk, közben többször átmentünk a másik strandra is, hogy megnézzük a lábtenisz mérkőzések állását. Délre elkészült a finom pusztapörkölt bográcsban, közösen megebédeltünk. Délután volt aki fürdött, volt, aki mérkőzést nézett. Többen meglátogatták a  múzeumot,  megtekintették a kilátót, stb. Az elnök, illetve az egyesületek képviselői beszámoltak a civil szervezetekkel való együttműködésről, a további kapcsolat lehetőségeiről. ( Környezetvédők, Feng Shui Galéria, Határon Túli Magyarokért, Somogyvárt Pártolók, Fonyódi LIONS Club, Múzeum Egyesülete)

A vízitelep gondnoka, Szabados Béla mindenben segítette a program sikerességét. Soósné Bacsinszky Csilla videófelvételt készített az eseményekről . Több, mint ötven fő vett részt a jól sikerült találkozón

2010. július 24-én  Fonyódon találkoztunk a hajóállomás melletti büfénél. Kellemes beszélgetéssel, az egyesület ügyeiről való tájékoztatással töltöttünk együtt másfél órát. Bár szép napos idő volt, de a víz hőmérséklete nem volt alkalmas a fürdésre. Miután új résztvevők érkeztek, a beszélgetést fagylaltozás közben folytattuk este fél hatig.

18 órakor részt vettünk a Párizsban élt és alkotott, 2005-ben elhunyt André Mészáros festőművész kiállításának megnyitóján a Múzeumban. 19.30- tól a kikötőben zenés műsorokat hallgattunk este 11- ig. A nap tartalmas programjaiba 20 fő kapcsolódott be.